veckoslut

Halv nio en söndagskväll är väl utmärkt tid för en metafunderare?!

Funderade lite över svåra livsfrågor, framtid och sådär, skickade ett cyber-hej till en gammal skol-/kollektivvän och fick ett hej tillbaka..tiden går..vet inte vad jag känner eller tänker kring det just nu.. jag är här, nu..tänker jag med en axelryckning.

Mina tankar lämnade snabbt tids- rums- och livsfrågor. Vandrade iväg mot mitt nu...skolan.
Har läst en sååå trälig (gammlat roligt uttryck) bok om arbetslag, nu undrar jag om det kommer att påverka min syn på arbetslag, kommer jag ens att vilja arbeta i arbetslag längre..var boken avskräckande tråkig?..kanske inte..

However..telefonen plingar, tv:n surrar, Lollo frågar om jag ska skriva blogg...jag gör ju det nu..
kläderna till dagisfoto är framme, Leo är badad, mätt och sover. efter en helg med pappa hos farmor i skogen..nu ska bara pappan badas..eller nåt. Fortsätta läsa, å sen sova,..grupparbete i morrn, upp tidigt.

Kommentarer
Postat av: a-jaur L

Å vem badar pappa då? he he

2008-10-12 @ 20:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0