..jag behöver tatuera mig

Ibland så måste jag bättra på karaktären, eller nåt, men ibland så finner jag mig själv bläddrande bland grunder för min livsåskådning, mitt förhållningssätt...my way of life. Förra veckan var det att damma av Kommunistiska manifestet och så sneglade jag på pärmen till boken om Sveriges arbetarrörelse och Per Götrek.
I dag blev det Independent Order Of Good Templars, efter att jag i en bygdegård i går kväll studerade en gammal tafvla från en IOGT-ordern. Jag fastnade för mottona på tavlan, och nu minns jag inte alla (skulle ha fotat den som jag tänkte), men letade upp lite av det på tha Internet. Faith Hope and Charity,Our field is the world och total abstinence ..något.

hm.  jag måste tatuera in en textremsa på kroppen som väger tungt..jag känner mitt behov bli större och större, visst jag har två som ska in, men de handlar om mitt liv och mina erfarenheter..nu vill jag ha något idealistiskt..
Sätt livet i pränt på din kropp!!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0