framtida mål

Detta blir ett kort inlägg..kommer nog snart något smaskigt igen, men..
Jag har kommit underfund med tre framtida livsmål:
  1. Lära mig samiska, hittade en liten kurs..blir då lulesamiska till att börja med. Det här är för att stärka min egen självbild (utifrån vad viss forskning säger) genom att förvalta mitt kulturella arv.
  2. Lära mig arabiska, Martina skulle gå arabiska..så jag tänkte först lära mig av henne, så får jag se sen..Kunde ju vara kul att kunna om man bor i ett muslimskt område.
  3. Lära mig spanska, i någon form..börjar röra sig en del spansktalande människor runt i mitt liv, så det kunde ju vara kul.

Kommentarer
Postat av: Klittan

Jag kan lära dig spanska RajjeBajje! :D

2008-11-07 @ 19:44:45
URL: http://www.krissebanan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0